Golf Course 2030 & STERF Symposium im September 2023

In collaboration with STERF and the Swedish Golf Federation, we are pleased to invite you to attend the next Symposium on the 18th and 19th of September 2023 taking place in Sigtuna (near Stockholm Airport), Sweden.

The theme of the event is Sustainable Golf Courses: Integrated Turf Management, which recognises the increased focus we all share on practical solutions for sustainable golf course playing surfaces.

Details of the event including agenda and information about the local area can be found in the attached invitation and programme, and by visiting: http://www.sterf.org/sv/gc2030-sterf-symposium

You can register to attend by following this link: Register to attend Sustainable Golf Courses: Integrated Turf Management – A Golf Course 2030 and STERF Symposium

The deadline to register to attend is 22nd August.

We look forward to welcoming you to Sigtuna for what will be an enjoyable and informative event, and we encourage you to share this invitation widely to those you feel it would be of interest to.

Kind Regards,

John Kemp Project Manager – Golf Course 2030

GVD Deutsche Greenkeeper Meisterschaft & Meisterschaft RV Greenkeeperverband NRW e.V. 25.09.2023 + Feldtag am 26.09.2023 im GC Mülheim an der Ruhr e.V. Kurze Umfrage zum Thema „Winterschäden auf Golfplätzen“ von NIBIO Wir gratulieren Georg Schmitz und seinem Team zur Auszeichnung „Pitch of the Year“ 2022/23 Thank a greenkeeper day - am 12.09.2023 Zwei positive Artikel zum Umgang mit Wasser auf Golfanlagen Umfrage zu "Tagungsort 2025" - jetzt mitmachen 2023/2024 Seasonal Course Maintenance Program in Australia and New Zealand Aktuelle Dürre und ihre direkten und indirekten Auswirkungen auf die Golfplätze - Kommunikations- und Argumentationshilfen Bewässerung Stadion-Feldtag am 04.07.2023 in der BayArena in Leverkusen FEGGA News Juni 2023 Demopark 2023: Gelungener Restart auf Europas größter Freilandausstellung Aktualisiert- NEU : Anpassung der Übersicht der zur Verfügung stehenden Pflanzenschutzmittel für die Anwendung auf Golfplätzen Einladung zum Weisswurstfrühstück bei unserem Partner Husqvarna am 19.06.2023 Hubert Kleiner und Dr. Gunther Hardt erhielten die Ehrenmedaille DGV-Verbandstag am 29.04.2023 PRAKTIKUM BEIM RYDER CUP 2023 - 4 PRAKTIKUM BEIM RYDER CUP 2023 - 3 PRAKTIKUM BEIM RYDER CUP 2023 - 2 PRAKTIKUM BEIM RYDER CUP 2023 FEGGA

Alle verwandten Medien